piątek, 25 czerwca 2010

Ca me fait du bien

Wysłałem list
To ostatnia rzecz
Jaką miałem do zrobienia
Przeszedłem ulicę
Nie wiedząc już
Gdzie idę odkąd odeszłaś
Znalazłem bilet
W wewnętrznej kieszeni
Co mógłbym ci zaoferować?
Znalazłem sklep
O którym mi mówiłaś
Słyszę tam naszą piosenkę

To mi robi dobrze

Cały wczorajszy dzień
Przepłakałem
Nie wiedząc nawet dlaczego
Wywołałem sensację
Przechodząc przez plac
Moim dwustronnym
T-shirtem

To mi robi dobrze

Chciałem posprzątać mieszkanie
Ale nie mogę
Pozbyć się przeszłości
Znalazłem plecak
Zdjęcia wrzucone luzem
Ten śmiech, kiedy padało
Rozpamiętuję naszą miłość
Teraz kocham cię
Bardziej niż przedtem
Na przyszłość planuję,
Że chciałbym należeć do ciebie
Możesz powiedzieć, że na wyłączność

To mi robi dobrze

Przyznaję
Mimo wszystko
Potrzebuję tego
Zrobić ci dobrze
A więc wszystko, co chcesz
Nawet jeśli beze mnie
Chcę cię widzieć szczęśliwą
Jestem gotów spróbować
Nowego życia
Nawet niebezpiecznego życia z tobą
Kiedy wrócisz
Nie będę ukrywał mojej radości
Że skończę w twoich ramionach
Wszystko rozpoczniemy na nowo
Więc zobaczysz jak bardzo
Zrobisz mi
Dobrze

Przyznaję
Mimo wszystko
Potrzebuję tego
Zrobić ci dobrze
Wiesz, że wszyscy potrzebują robić sobie dobrze

Wysłałem list
To ostatnia rzecz
Jaką miałem do zrobienia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz