piątek, 25 czerwca 2010

Plus que jamais

Chcę w to wierzyć
Być może on ma rację
W końcu pokazał mi
Inne horyzonty
I słyszę to
Jak nigdy wcześniej
On widzi tylko
Prawdę i to, co najważniejsze
Jeśli tu chce iść
Pójdę za nim

Wszystko to, na co czekałem
Jest przede mną, jestem gotów
Moje serce bije mocniej
I zamknąć w ramionach
Noc i dzień, tak gdzie idę
Wszystko to, na co czekałem
Chcę tego bardziej niż kiedykolwiek
Moje serce jest lekkie
Walczy wciąż
O idealną miłość

Moje serce rani się
To chyba zła gra
Jeśli pozwolę mu
Prowadzić się, gdzie chce
Z czasem
Dowiem się, co ono czuje
Ono nie widzi nic
Przed sobą, ale wie
Jeśli chce iść tam
Pójdę za nim

Wszystko to, na co czekałem
Jest przede mną, jestem gotów
Moje serce bije mocniej
I zamknąć w ramionach
Noc i dzień, tak gdzie idę
Wszystko to, na co czekałem
Chcę tego bardziej niż kiedykolwiek
Moje serce jest lekkie
Walczy wciąż
O idealną miłość

Nie mów mu
Że pomylił niebo
Otwieram ramiona
Moje serce dostaje skrzydeł
Walczy
O wieczną miłość

Wszystko to, na co czekałem
Jest przede mną, jestem gotów
Moje serce bije mocniej
I zamknąć w ramionach
Noc i dzień, tak gdzie idę
Wszystko to, na co czekałem
Chcę tego bardziej niż kiedykolwiek
Moje serce jest lekkie
Walczy wciąż
O idealną miłość
Idealną miłość

Wszystko to, na co czekałem
Zawsze było tak blisko
Rozejrzałem się wokół
Chcąc nadal
Przeżyć idealną miłość

To, na co czekałem
Wszystko to, na co czekałem
Bardziej niż kiedykolwiek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz