piątek, 25 czerwca 2010

Si c'etait ca la vie

Co za dziwna droga
Tyle zakrętów do pokonania
W co to mnie zmieni
Ta nowa skóra, którą muszę przywdziać

Gdyby życie było na miarę
Oczekiwania i krój
Zrobione by były pode mnie

Biorę na siebie, to kim jestem
Trzeba zobaczyć jak mi to leży
Jakby to było życie
Zrobione dla mnie
Od góry do dołu, bez zagnieceń
Przewrócone na lewą stronę tak jak i na prawą
Gdyby to było życie zrobione dla mnie

Muszę wyjść
Marzenia i rzeczywistość
Są po to by od nich uciec
Kilka udawanych uczuć
Jeśli życie jest na miarę
Drwin i starć
Jest zrobione dla mnie

Biorę na siebie, to kim jestem
Trzeba zobaczyć jak mi to leży
Jakby to było życie
Zrobione dla mnie
Od góry do dołu, bez zagnieceń
Przewrócone na lewą stronę tak jak i na prawą
Gdyby to było życie zrobione dla mnie

Sprawdź co gonię
Wciąż pytam siebie jakim jestem człowiekiem
Jeśli jesteśmy nadzy po miłości
Tak jak jesteśmy nadzy po śmierci
Po śmierci

Biorę na siebie, to kim jestem
Gdyby to było życie
Gdyby to było

Biorę na siebie, to kim jestem
Trzeba zobaczyć jak mi to leży
Jakby to było życie
Zrobione dla mnie
Jeśli to dlatego dojrzałem
Gdybym był na tej drodze
Gdybym był sobą
Nic tylko to
Gdyby to było życie
Zrobione dla mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz