wtorek, 29 czerwca 2010

Dis-moi encore

Przeciąg
Światło w końcu odnalezione
Ulegam
Głębi twoich myśli

Mów mi jeszcze
To był tylko sen
Czas, który minął
Mów mi jeszcze
Mów mi wciąż
Demony i cuda
Nie mają już wyjścia
Mów mi jeszcze
Mów mi wciąż
Że nic nie jest już podobne
Że to nasz sekret
Jeszcze
Ty i nikt żeby nas widzieć

Odkryłem
Złość a później lato
Gorzki smak
Który ginie w słodkiej wodzie

Mów mi jeszcze
To był tylko sen
Czas, który minął
Mów mi jeszcze
Mów mi wciąż
Demony i cuda
Nie mają już wyjścia
Mów mi jeszcze
Mów mi wciąż
Że nic już nie jest podobne
Że to nasz sekret
Jeszcze
Nasz sekret


Mów mi jeszcze
To był tylko sen
Czas który minął
Mów mi jeszcze
Mów mi wciąż
Demony i cuda
Nie mają już wyjścia
Mów mi jeszcze
Mów mi wciąż
Że nic już nie jest podobne
Że to nasz sekret
Jeszcze
Ty i nikt żeby nas widzieć

To był tylko sen
Zanim cię spotkałem

Mów mi jeszcze
Daj mi słowa, których szukałem
Mów mi jeszcze
Daj mi słowa, które mnie wzruszyły
Mów mi jeszcze
Daj mi słowa, które zapomniałem
Jeszcze
Daj mi słowa, o których śniłem

Mów mi jeszcze
Daj mi słowa, których szukałem
Mów mi jeszcze
Daj mi słowa, które mnie wzruszyły
Mów mi jeszcze
Daj mi słowa, które zapomniałem
Ty i nikt
Daj mi słowa, o których śniłem
Ty i nikt
Mów mi jeszcze…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz