piątek, 25 czerwca 2010

Celui que j'etais

To nie byłem ja
To był ktoś inny
Kto mnie przypominał
Dokonujemy wyborów
Popełniamy błędy
Bez żalu

Wszystko ma jakąś historię
Żeby rzucić kamień
Żeby wiedzieć, gdzie iść

I pozostać sobą
Porzucić
Ciągnące się marzenia
Prostą przyszłość
Żeby pozostać sobą
Wiedzieć, gdzie się zmierza
Pozostawiłem za sobą
Tego, którym byłem

To, kim się stajemy
To, na co czekamy
Wszystko pozostaje do zrobienia
Każdy ma
Dziecięce sny
Do spełnienia

Nic nie dzieje się przypadkiem
Kamienie, które rzucamy
Wcześniej czy później sprawiają, że...

Jesteśmy sobą
Porzucamy
Ciągnące się marzenia
Prostą przyszłość
Żeby pozostać sobą
Wiedzieć, gdzie się zmierza
Pozostawiłem za sobą
Tego, którym byłem

By podążać swoją drogą
Szukać miejsca
Krok za krokiem
Stać się kimś
Znajdując swój szlak
Krok za krokiem

To nie byłem ja
To był ktoś inny
Kto mnie przypominał
Mamy w sobie
Ciągle kogoś innego
Kto czekał

Wszystko ma jakąś historię
Kamienie, które rzucamy
Nic nie dzieje się przypadkiem

By pozostać sobą
Porzucamy
Ciągnące się marzenia
Prostą przyszłość
By być sobą
Wiedzieć, gdzie się zmierza
Pozostawiłem za sobą
Tego, którym byłem

Marzenia, które wlokę
Prostą przyszłość
Za sobą
Wiedzieć gdzie idę
Pozostawić
Tego, którym byłem
Którym byłem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz