wtorek, 29 czerwca 2010

Devant l'ultimatum

Ile dni
Ile miesięcy
Ile lat
Przed sobą
Ile minionych
Nocy

Ile dróg
Ile szlaków
Ile pozycji
Na początku
Ile wygranych
Nagród

Na drodze
Są zakręty
Żaden nienakreślony
Ile wież
I przejść
Do przekroczenia
Spotkajmy się gdzie indziej
Biegnę po chęć
Po najlepsze
Co zostało z mojego życia
Sam przed
Ultimatum
Przed
Ultimatum

Ile miłości
Ile radości
Ile ludzi
W pamięci
Ile potem
Zapomnianych

Na drodze
Są zakręty
Do przejechania
Ile dróg
A później nadziei
W tym tropie
Spotkajmy się gdzie indziej
Biegnę po chęć
Po najlepsze
Co zostało z mojego życia
Sam przed
Ultimatum
Przed
Ultimatum

Końcowym
Końcowym

Sam przed
Ultimatum
Przed
Ultimatum

Ile dni
Ile miesięcy
Ile czasu
Przed sobą

Ultimatum
Ultimatum

Czas by w to wierzyć
Tak jak śledzić jego kroki
Nie jest tak
To kim jestem
To kim jestem

Ultimatum
Ultimatum

Spotkajmy się gdzie indziej
Biegnę po chęć
Po najlepsze
Co zostało z mojego życia
Sam przed
Ultimatum
Przed
Ultimatum

Czas by w to wierzyć
Tak jak śledzić jego kroki
Nie jest tak
To kim jestem
To kim jestem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz