wtorek, 29 czerwca 2010

Sois Tranquille

Znam ból, znam łzy i myśli
Których słowa nie moga uśmierzyć
Znam nieobecnośc, znam brak i żale
Wspomnienia, które trzeba przeżyć i podzielić
Znam wszytsko to, co jest dla Ciebie

Bądź spokojny
Wszystko jest dobrze
Bądź spokojny
Jestem pogodny
Spoczywam w pokoju
Tam, gdzie idę
Bądź spokojny
To nic
Bądź spokojny
Potrzebuję tego
I używam tego
Uwalniam się
W końcu


Znam czas, znam godziny, minione noce
Których sny nie potrafią złagodzić
Znam wysiłek i odwagę do odkrycia
Te wspomnienia, którymi trzeba będzie żyć i kontynuować
Znam wszytsko to, co jest dla Ciebie

Bądź spokojny
Wszystko jest dobrze
Bądź spokojny
Jestem pogodny
Odpoczywam w spokoju
Tam gdzie idę
Bądź spokojny
To nic
Bądź spokojny
Potrzebuję tego
I nie zapomnij
Nie zapomnij
Jestem tam
Tam

Bądź spokojny
Wszystko jest dobrze
Bądź spokojny
Jestem pogodny
Odpoczywam w spokoju
Tam gdzie idę
Bądź spokojny
Wszystko jest dobrze
Bądź spokojny
I bądź pewien
Że tam gdzie jesteś
Czuwam nad Tobą
Mój bracie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz