wtorek, 29 czerwca 2010

Promis

Obiecuję
Nie chcę księżyca
O nic nie proszę
Obiecuję
Obydwoje na wydmie
Nie potrzebuję tego

Obiecuję
Jeśli dasz mi wybór
O nic nie proszę
Obiecuję
Bez kamienia na twoim palcu
Ani domu, ani ogrodu

Obietnica
Bez rogów, bez kajdan
Ani krzyża dla mojego dobra
Jeśli pójdę do piekła
To inną drogą
Obietnica
Bez ręki na sercu
Ale moje serce na twoim
Twoje serce na moim
Połóż swoje serce na moje

Obiecuję
Chcę tylko twego głosu
Budzącego mnie rankami
Obiecuję
Swoje wargi kiedy jest zimno
Tego chcę

Obietnica
Bez rogów, bez kajdan
Ani krzyża dla mojego dobra
Jeśli pójdę do piekła
To inną drogą
Obietnica
Bez ręki na sercu
Ale moje serce na twoim
Twoje serce na moim
Połóż swoje serce na moje
Obietnica
Tylko twoje serce na moim
Na moim

Bez rogów, bez kajdan
Ani krzyża dla mojego dobra
Bez dłoni na sercu
Ale moje serce na twoim

Obietnica
Bez rogów, bez kajdan
Ani krzyża dla mojego dobra
Jeśli pójdę do piekła
To inną drogi
Obietnica
Bez ręki na sercu
Ale moje serce na twoim
Twoje serce na moim
Połóż swoje serce na moje
Swoje serce w moje

Połóż swoje serce na moje
Obietnica

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz