piątek, 25 czerwca 2010

Merci (duet z Claire Joseph)

Daję mój uśmiech
Tym, którzy mi go ukradli
Daję moje spojrzenie
Tym, którzy je zasłonili
Daję tym, który nie wiedzą,
Że nawet spopielone moje usta i oczy nie są do wzięcia

Daję moje szczęście
Tym, którzy mi go zazdroszczą
Daję moją odwagę
Tym, którzy w nią zwątpili
Daję tym, którzy nie wiedzą,
Że nawet spopielone mój śmiech i ciało nie są na sprzedaż

Dziękuję
Wciąż
Za popełnienie wszystkich błędów
Dziękuję
Wciąż
Wściekłość czyni mnie silniejszym

Wyciągam ręce, zaciskam pięści
Przeciwko tym, który mi je związali
Wyciągam zapomniane serce, mój honor
Bronię się również przeżytym czasem
Jeśli chodzi o miłość, wiem dobrze komu ją dać

Dziękuję
Wciąż
Za popełnienie wszystkich błędów
Dziękuję
Wciąż
Wściekłość czyni mnie silniejszym

(Dziękuję tym, którzy spluwają mi pod nogi
Dziękuję tym, którzy psuli i drwili sobie z tego
Dziękuję nawet na kolanach
Dziękuję nawet będąc bitym)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz