wtorek, 29 czerwca 2010

L'equilibre

Środek nocy
Wraca spokój
Uspokaja oddech
I rozluźnia ciało
Myśleć tylko o życiu
Gdzie ono biegnie
Środek nocy
Wraca spokój

Żeby przybyć się tutaj
Zrobiłem wszystko, co mogłem
Czy to wystarczy?
Czy było tylko początkiem?
Odszedłem
Bez odpowiedzi
Żeby przybyć tutaj
Zrobiłem wszystko, co mogłem

Ruszyłem w drogę
Strach zniknął
Wyciszam się
Jakby sobie życzyli
Jak nowe wyzwanie
Lub ostatnie pożegnanie
Ruszyłem w drogę
Strach zniknął

Wszyscy, którzy szli za mną
Będą powitani
Przychodzący nocą
Nieznajomi sercu
Dziękuję Wam
Za wsparcie
Dziękuję Wam
I Tobie, którego straciłem
Wszyscy, którzy szli za mną
Będą powitani

Dobrze wyważyłem
To, kim jestem
Jak to, co istnieje
I dzieli moje życie

Wszystko wymieszane
Wszystko w harmonii

Równowaga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz