piątek, 25 czerwca 2010

Rien ni personne

Tyle wziąć, ile zostawić
To co możemy wam opowiedzieć
Jestem sobą
Nikim innym

Tyle sprzedać, ile dać
Prawdę można podzielić
Zanim zrozumiesz
Że nic nas nie rozdzieli

Tyle wziąć, ile wygrać
Czasu, na miejsce tego, który już przeminął

Jeśli wierzyć, że nic ani nikt
Gdy moje serce pyta
Pozwalam mu dokonać wyboru
Jeśli wierzyć, że nic ani nikt
To moje serce przebacza
Lub rani mnie gdy bije
Jeśli wierzyć, że nic ani nikt
Gdy jesteśmy tu razem

Tyle uciec, ile pozostać
Jutro będę taki jaki byłem
Cała historia
Jest w naszych spojrzeniach
Tyle żyć, ile marzyć
W świecie, który zadowala się tym

Jeśli wierzyć, że nic ani nikt
Gdy moje serce pyta
Pozwalam mu dokonać wyboru
Jeśli wierzyć, że nic ani nikt
To moje serce przebacza
Lub rani mnie gdy bije
Jeśli wierzyć, że nic ani nikt
Gdy jesteśmy tu razem

Gdy jesteśmy tu razem
Razem
Wierzyć, że nic ani nikt

Jeśli wierzyć, że nic ani nikt
To serce rozkazuje
I zostajemy - wy i ja
Jeśli wierzyć, że nic ani nikt
Gdy nasze serca pytają
Pozwólmy im dokonać wyboru

Dokonać wyboru

Jeśli wierzyć, że nic ani nikt
Gdy jesteśmy tu razem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz