piątek, 25 czerwca 2010

La fin

Wczoraj pytałem jak to jest być martwym
Czy poczucie fałszu wprawia w odrętwienie
Które usypia jakbyś był dzieckiem?
Czy cierpienia wykręcają ciało?

Patrzyłem jak odchodzisz tak jak patrzy się na własną śmierć
Dziś rozumiem, co to znaczy koniec
Koniec...
Moje usta wołają cię, mimo że jesteś daleko
Koniec...
Moja dłoń szuka twojej, ale wciąż zamyka się na niczym
Na niczym...

Wczoraj pytałem jak to jest być martwym
Jak to jest odchodzić w zaświaty
Kto się poddaje, kto gaśnie
Tak, że nikt o tym nie wie

Patrzyłem jak odchodzisz tak jak patrzy się na własną śmierć
Dziś rozumiem, co to znaczy koniec
Koniec...
Moje usta wołają cię, mimo że jesteś daleko
Koniec...
Moja dłoń szuka twojej, ale wciąż zamyka się na niczym
Na niczym...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz